Deltagere:
Alle foreninger, der er medlem af Dansk Skytte Union kan deltage med et eller flere hold à 3 skytter.
Klasser:
Åben | 40 skud | Fritstående |
Åben med rem | 40 skud | Albue og remstøtte |
Oldboys | 40 skud | Albue og remstøtte |
Divisioner:
Åben klasse
Hver division består så vidt muligt af 6 hold. Hvis der ikke er 6 hold i en division, så skyder alle mod alle og vinderen modtager point efter antallet af skydende hold. Der skydes 5 omgange før 31.12.2025 og 5 omgange efter 01.01.2026. Alle hold møder hinanden to gange, således at hvert hold skyder 10 omgange.
Hvis et ikke kvalificeret hold til DIF turneringen, ønsker at deltage i denne næste år, skal dette meddeles senest den 31. december. Ved oprykningsskydningen til DIF Turneringens finalestævne, kan deltage de to hold med højeste skudte point pr. 1. januar i hjemmebaneturneringen, der har tilkendegivet at de ønsker at deltage.
Hver division består så vidt muligt af 6 hold. Hvis der ikke er 6 hold i en division, så skyder alle mod alle og vinderen modtager så point efter antallet af skydende hold. Der skydes 5 omgange før 31.12.2022 og 5 omgange efter 01.01.2023. Alle hold møder hinanden to gange, således at hvert hold skyder 10 omgange.
Oldboys
Hver division består så vidt muligt af 6 hold. Hvis der ikke er 6 hold i en division, så skyder alle mod alle og vinderen modtager så point efter antallet af skydende hold. Der skydes 5 omgange før 31.12.2025 og 5 omgange efter 01.01.2026. Alle hold møder hinanden to gange, således at hvert hold skyder 10 omgange.
Skydningens afvikling:
Alle skydninger er hjemmebaneskydninger. Foreninger, der skyder på elektronisk anlæg eller benytter dømmemaskine, sender kun resultaterne til stævnelederen. Øvrige foreninger sender skiverne til stævnelederen som dømmer og registrere resultaterne. Alle ikke indsendte skiver og strimler gemmes sæsonen ud, da der kan forekomme kontrol af resultaterne
Skiver:
Skiverne/resultaterne indsendes til stævnelederen så materialet er fremme senest om mandagen (kl. 18:00) i ugen efter sidste afviklingsdato. For sent indsendte skiver/resultater vil normalt ikke komme med på listen eller blive bedømt. Det anbefales derfor at foreninger, der indsender skiver, afslutter deres skydninger ugen før fristen.
Tilmelding:
Snarest og senest d. 28. september 2025
Sendes til stævneleder larskring@bpanet.dk
Pris pr. hold for deltagelse:
DKK. 500,00
Tilmeldingen er først gældende, når der er betalt, og beløbet er registreret.
Resultater:
Sendes til Stævneleder Lars Kring: larskring@bpanet.dk
Afvikling af omgange:
Omgang 1 | Uge 42 | søndag den 19. oktober 2025 |
Omgang 2 | Uge 44 | søndag den 02. november 2025 |
Omgang 3 | Uge 46 | søndag den 16. november 2025 |
Omgang 4 | Uge 48 | søndag den 30. november 2025 |
Omgang 5 | Uge 50 | søndag den 14. december 2025 |
Omgang 6 | Uge 2 | søndag den 11. januar 2026 |
Omgang 7 | Uge 4 | søndag den 25. januar 2026 |
Omgang 8 | Uge 6 | søndag den 08. februar 2026 |
Omgang 9 | Uge 8 | søndag den 22. februar 2026 |
Omgang 10 | Uge 10 | søndag den 08. marts 2026 |
Turneringsleder
Lars Kring, BPI
Tlf.:
larskring@bpanet.dk