Vi har udviklet en præsentation / et idekatalog med forslag til 25 Facebook-opslag, der kan hjælpe jer med at rekruttere nye medlemmer og at styrke jeres tilstedeværelse på sociale medier.
Find det HER
Der er ingen krav om at bruge opslagene præcis som de er, så tilpas gerne, hvor det giver mening.
De gode ideer og forslag kan selvfølgelig også bruges på andre sociale medier (fx Instagram og LinkedIn) OBS afsnittet om forklaring af betalt annocering er specifikt forklaret i forhold til Facebook
Ideerne kan selvfølgelig også bruges til almindelige gode plakater eller papiropslag på skoler, biblioteker, idrætshallen eller det lokale supermarked
Sådan bruger I materialet:
• Brug de opslag, der passer bedst til jeres forening. I kan tilpasse efter behov og rette tekster til, så de passer til jeres budskab.
• Mix & match: Kombiner gerne tekster og billeder på tværs af forslagene, hvis det passer bedre i jeres kontekst.
• Tilføj jeres egne detaljer, priser, åbningstider, links eller andre relevante informationer.
Det er også godt at bruge Hash-tags # og emojis i opslag på sociale medier.
Vi anbefaler jeg, at man bruger generiske hashtags som #skydning #skydesport #riffelskydning #pistolskydning #skydeundervisning mm. - derudover kan I bruge de hashtags, som man fx bruger i forvejen og er mere lokale, fx klubbens navn, motto eller andet.
Vi har lagt materialet op i et pdf-format til gemme eller printe. Ønsker man et andet format så kontakt os